OBILJEŽAVANJE SEDMICE DISLEKSIJE U BIH

OBILJEŽAVANJE SEDMICE DISLEKSIJE U BIH

Kao društveno odgovorna firma, Creativo centar doo priključio doo se kampanji  pod motom „Disleksija nije bolest, nego različitost“ kojom je prvi put u BiH, od 3. do 9. oktobra , obilježena Međunarodna sedmica podizanja svijesti o disleksiji, u okviru koje i Međunarodni dan disleksije, 6. oktobar.

Kako bi se poslala poruka da je disleksija različitost a ne bolest, tokom sedmice realizirane su brojne aktivnosti kojima se ukazivalo na način prepoznavanja disleksije i na primjenu adekvatnih metoda rada, zahvaljujući kojima disleksična djeca ostvaruju svoj puni potencijal. McCann Sarajevo osmislio je komunikacijsku kampanju u okviru koje su te poruke i plasirane putem brojnih TV gostovanja, radio izvještavnja, novinarskih članaka i intervjua, nerjetko uz “disleksičan naslov ili podnaslov”. PR tim agencije organizirao je i prvu press konferenciju održanu u BiH na temu disleksije kojoj je prisustvovao značajan broj medija, a produkcijski tim Creativo centra bio je uključen  i pružio usluge snimanja konferencije.

Udruženja, kompanije i mediji, koji su se uključili u kampanju podrške i kreiranja drugačije percepcije u javnosti o disleksiji su: Volonterska mreža Mreža mira, Kriterion, GreenPrint, Creativo centar d.o.o., Buybook, Sarajevo Navigator, Giro di Sarajevo, Sparkasse Bank, Eronet, Alkaloid, Opel, Gloria Line, Carlsberg, Violeta, BH Telecom, Raiffeisen BANK, UNIQA, Salveo, Sarantis, Hypo Alpe Adria Bank, Dm, Cm, SCC, M:tel, Komercijalna banka, Oslobođenje, Euroblic, Glas Srpske, Faktor, Dnevni avaz, Gracija, Ljepota i zdavlje, Urban magazin, novinska agencija Fena, N1, TV1, FTV, TVSA, OBN, PINKBH, TV Hayat, Al Jazeera, Radio Federacije, Radio M, depo.ba, bljesak.info, radiosarajevo.ba, klix.ba, sportsport.ba, mi2.ba, muskiportal.com, oslobodjenje.ba, startbih.info, te mnogobrojni ostali bh. portali.